Thursday, October 18, 2012

living cost.

assalamualaikum...

ada yang menghantar message untuk mengetahui living cost di makkah. sebenarnya saya pernah kongsikan pasal living cost di sini pada blog saya yang lama... so, saya bagi link di sini.. cuma penjelasan pada entry tersebut tidak lengkap memandangkan ketika itu saya baru sahaja pindah di makkah. sekarang saya dan 2 kali pindah rumah! cost untuk pindah lebih kurang sama seperti dalam entry tersebut cuma kami sudah mempunyai kenderaan sendiri.. jadi cost bulanan untuk sewa kereta sudah diganti dengan bayaran bulanan pada bank. :) selebihya kalau cost untuk pendidikan saya rasa saya perlu buat entry khas tentang itu. ishaALLAH Rania juga akan mula bersekolah tahun hadapan dan saya masih mencari-cari sekolah yang bagus di dalam Makkah. worst come to worst kami terpaksa sekolah kan rania di Jeddah. setakat ini kami masih dalam peringkat survey. 


http://rushmiera.blogspot.com/2011/05/living-cost-in-makkah.html


semoga dengan entry serba ringkas ini dapat membantu dan semua urusan kita dipermudahkan.. :)


salam sayang,

3 comments:

  1. Puan,
    tak boleh link laa..:(
    cer betulkan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. madam yana : sorry i baru buka blog hari ni. semalam weekend hari untuk family.. nak tgok blog pun xsempat.. :) saya xpndai buat link la... boleh tolong ajarkan? ;)

      Delete
  2. salam perkenalan
    akak suka bangat baca blog adik. ini ada caranya utk link & ianya sukses.
    1. copy ( http://rushmiera.blogspot.com/2011/05/living-cost-in-makkah.html)
    2. paste d new tab
    3. enter and read, so easy .......

    ReplyDelete