Thursday, December 6, 2012

:)

assalamualaikum...

maaf saya dah agak lama meninggalkan ruangan ini sepi... sedangkan ramai yang menanti cerita dari makkah... minggu ni internet connection di rumah bermasalah.. saya hanya online menggunakan telefon. sebab itu tidak berblog.. email anda pun banyak yang saya belum balas. maaf. dan malam ni pula saya akan berangkat pulang ke Malaysia selama 2 minggu! oleh itu blog ini akan turut sepi sepanjang 2 minggu ni.. inshaALLAH bila pulang saya akan sambung cerita k. banyak yang terlalu ingin dikongsi.. :) doakan perjalanan saya selamat. semoga berjumpa lagi.


salam sayang.

7 comments:

  1. Salam Miera..

    Selamat pulang, semoga selamat semuanya, semoga Allah SWT permudahkan. Jika ada kelapangan jemput singgah ke Bangi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih... dah selamat sampai mekah smlm... terima kasih atas pelawaan.. dah balik mekah baru baca.. hehe..

      Delete
  2. As salam....
    nak bertanya sedikit...sekarang ini tgh musim apa yer di Mekah...InsyaAllah nenek akan berangkat ke sana...tp sedang mencari tarikh....kalau bulan februari ok tak cuaca...sejuk sangat tak...takut dia tak tahan...maklumlah...umur dah banyak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg tengah sejukk... terutama waktu malam.. sejuk dan berangin... kalau bulan 2 inshallah cuaca masih sejuk.. :)

      Delete
  3. Salam Niera,

    Send regards to ur hubby.
    My Degree classmate.
    Just inform Yong, he will remember me.
    Feels free jemput dtg rumah kat Juffair Bahrain.

    Illalliqaq..

    ReplyDelete
    Replies
    1. as salam..
      dah sampaikan salam akak... :)
      inshallah kalau ada kesempatan teringin juga nak ke bahrain...!

      Delete