Wednesday, September 12, 2012

Jom jalan2 sekitar apartment saya.

  Semalam masa jogging & temankan rania cycling sempat snap kawasan sekitar apartment saya. Sebenarnya saya baru pindah ke apartment ni 4 bulan yg lepas. Sebelum ni saya tinggal tidak jauh juga dr sini. Rumah jauh lebih besar dari rumah sekarang. Malangnya saya hanya terkurung di rumah. Tiada outdoor aktiviti tanpa mr dada! Di apartment yang sekarang ni walaupun jauh lebih kecil tetapi mengembirakan hati! :))




nampak tak menara jam nun jauh di sana tu? itu menunjukkan jarak dari rumah saya ke masjidilharam. hanya 15 minit memandu! 

inilah apartment saya. rumah saya di bahagian ground floor sebelah kanan. 

spot rania selalu tunggu dada balik kerja. apabila  sampai dada akan parking betul2 belakang rania tu. 

apartment berdekatan.

playground.. 

notice ni buat saya agak bad moo. 

setakat ni saya belum update kawasan sekitar masjidilharam sebab saya masih belum boleh ke masjid. cuti bulanan.. hehe... khabarnya masjid sekarang lengang sebab jemaah umrah semua sudah pulang dan jemaah haji belum sampai lagi.  ok lah, setakat itu dahulu... nnt sambung lagi ya... daaa~~ 


No comments:

Post a Comment