Saturday, November 17, 2012

26 tahun!

alhamdulillah3x syukur yang tidak terhingga kerana pada hari ini 17 november 2012 umur saya telah beranjak ke 26 tahun.....! :)

bertambahnya umur bermakna meningkatnya peluang untuk mangabdikan diri pada pencipta, menghargai hidup sempurna yang dianugerahi, mengsyukuri nikmat2 dan peluang2 yang dinikmati di samping berjuang untuk menyenangi hati2 orang lain terutama orang2 sekeliling yang begitu menghargai diri ini. 26 tahun saya menghirup udara di muka bumi ini, ya ALLAH sudah 26 tahun! apa pencapaian saya sepanjang 26 tahun menjadi hamba ALLAH? alhamdulillah walau banyak yang masih tidak tercapai, namun ALLAH menggantikan dengan sebuah kehidupan yang indah. walau banyak kepahitan yang ditelan, ALLAH menghadiahkan kemanisan yang terlalu indah sehingga mampu menutup semua kepahitan tersebut. ALLAH sungguh baik.. terima kasih ya ALLAH.. :)

last night mr.dada bawa saya n rania dinner di Cornish, jeddah... terima kasih mr.dada! lately, cuaca sungguh nyaman... tak sabar nak bbq... cuaca macam ni memang best kalau dapat dinner outdoor. n bukan semua tempat especially dalam makkah yang boleh makan bercampur lelaki&wanita macam ni.. so, kami ke jeddah.... alhamdulillah...


me n mr.dada.... why so serius dear? 

birthday girl... dah habis makan baru ingat nak snap2.. sbb makanan lmbat smpai.. tersangatlah lapar... dapat je terus ngappp! dah habis baru teringat nak bergambar. hehe... 


ni gambar mr.dada tengah pilih hadiah untuk saya... waoahhh...thanks hubby! sangat suka dengan hadiah itu... :)

ini princess yang belum betul2 recover dr sakit... dah kurus sangat. tp tetap juga cheeky! :)

akhir kata, terima kasih pada semua yang beri ucapan ulangtahun untuk saya... baik di facebook, email, twitter, whatsapp dan juga yang hantar message secara personal. saya sangat hargai... salam sayang... semoga kita berjumpa lagi....! 



5 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Salam kenal. Selamat ulangtahun kelahiran Niera.
    Semoga dalam rahmat Allah selalu buat Niera dan keluarga.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum,

    salam kenal.Selamat ulangtahun kelahiran yg ke 26.
    seronok dpt tinggal di kota makkah.
    Kami baru pulang dari sana setelah menunaikan fardu haji pd 17 nov,perasaan berada disana masih terasa bahangnya.kalau boleh tak mahu pulang,niera kat sana dlm tugasan ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam ukhwah rozila... terima kasih... suami saya bekerja di sini.. alhamdulillah.. :)

      Delete
  3. Assalamualaikum Mas,

    Mama sangat seronok bila jumpa blog Mas...sebab mama memang teruja habis bila dapat baca catatan dari Mekah...
    Dulu2 mama selalu baca blog CL..PDKM,pastu blog Kehidupan Makkah milik THArshad...blog Lutfi dll...salam perkenalan dari mama..mudah2an mama dapat jumpa Mas april thn dpn!

    ReplyDelete