Wednesday, October 24, 2012

salam aidiladha!


assalamualaikum...

salam aidiladha buat semua keluarga dan sahabat handai walau dimana sahaja anda berada. semoga kita semua didalam lindungan ALLAH swt selalu. inshAllah esok kami sekeluarga akan bergerak ke arafah untuk wukuf. saya minta anda semua untuk mendoakan perjalanan kami dipermudahkan dan berjalan lancar. semoga kami dikurniakan haji mabrur.. 

alhamdulillah segala kelengkapan untuk dibawa esok sedang dalam proses mengemas n tinggal masuk dalam bag. yang penting barang2 si kecil rania. sedikit makanan2 yang simple seperti biskut dan kurma juga saya bawa. selain itu, buku-buku doa dan senarai doa.. masih lagi juga menyiapkan senarai doa untuk wukuf. sebentar tadi last minutes jadual kami bertukar. detail untuk kronologi haji saya inshallah dalam entry selepas haji nanti. so, dalam masa seminggu ni saya tidak akan sempat untuk update blog. mungkin saya akan update di facebook dan berkongsi gambar (kalau berkesempatan)... doakan kami ya! terima kasih... kepada semua rakan-rakan saya di makkah selamat menunaikan fardhu haji. semoga kita semua mendapat haji yang mabrur... dan yang di Malaysia... jangan lupa puasa sunat hari arafah esok! hari raya nanti makan ketupat, rendang, kuih raya etc... jangan sampai lupa doakan kami ya! 
semoga berjumpa lagi........ :)) 





salam sayang, salam rindu, salam aidiladha,

5 comments:

  1. Selamat menunaikan ibadah haji utk iera dan keluarga. Semoga memperolehi haji yang mabrur. Doakan k,lina dapat menunaikan haji juga dalam masa terdekat ni.

    ReplyDelete
    Replies


    1. terima kasih kak lina....... saya bru baca komen ni.... :)

      Delete
  2. Selamat hari Raya Haji.. Semoga Mas dan keluarga sihat dan ceria mengerjakan ibadah.. :)

    ReplyDelete
    Replies


    1. hy hairizal, selamat hari raya juga walaupun terlambat... :) terima kasih.

      Delete